Zakres usług

WIKDOM oferuje kompleksowe zarządzanie lub administrowanie nieruchomością w trzech obszarach:

Obsługa administracyjna

  • przechowywanie, uzupełnianie oraz zabezpieczenie dokumentacji nieruchomości;
  • prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i ich właścicieli w nieruchomości wspólnej;
  • opracowowane, prowadzenie i aktualizacja książki obiektu oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej;
  • zbieranie ofert i przygotowywanie umów na dostawy mediów oraz na wykonywanie prac porządkowych i remontowo-konserwacyjnych; nadzór nad realizacją zawartych umów;
  • negocjowanie oraz przedkładanie propozycji zawarcia umowy dotyczącej ubezpieczenia budynków od ognia, zalania oraz innych następstw  i zdarzeń losowych, a także egzekwowanie roszczeń z tego tytułu na drodze pozasądowej;
  • organizowanie zebrań właścicieli nieruchomości wraz z przygotowywaniem projektów uchwał;
  • opracowanie aktów normatywnych (procedur, regulaminów i in.);
  • prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • udzielanie każdemu z właścicieli lokali informacji o rozliczeniach w zakresie dotyczącym indywidualnych lokali oraz w sprawach dotyczących administrowania nieruchomością wspólną;
  • stała współpraca z właścicielami oraz zarządem nieruchomości;
  • wykonywanie innych zadań powierzonych nam w ramach podpisanej umowy o zarządzanie lub administrowanie nieruchomością.

 

Obsługa księgowo-prawna

  • rozliczanie wykonania rocznego planu gospodarczego, w tym wyodrębnionego funduszu remontowego;
  • sporządzenie rocznego bilansu zgodnego z wymogami Urzędu Skarbowego;
  • analiza przychodów i kosztów oraz przekazanie informacji dla Zarządu;
  • ewidencja rozliczeń z tytułu opłat, rozliczanie mediów zgodnie z odczytami liczników i przyjętymi regulaminami;
  • przygotowanie i dostarczenie informacji o opłatach miesięcznych dla właścicieli nieruchomości;
  • comiesięczna analiza i windykacja zaległości z tytułu opłat na drodze postępowania przesądowego;
  • opłacanie podatków i innych opłat publiczno-prawnych;
  • dokonywanie rozliczeń finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej poprzez rachunek bankowy na zasadach uzgodnionych z Zarządem.


Obsługa techniczna

  • nadzór nad terminowym przeprowadzaniem kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne;
  • dbanie o utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego nieruchomości wspólnej, w tym dokonywania konserwacji i bieżących napraw;
  • kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwacje instalacji technicznych w budynku;
  • nadzorowanie niezwłocznego usuwania skutków awarii urządzeń i innych zdarzeń losowych;
  • zapewnienie pośredniego wykonywania napraw głównych bądź napraw bieżących;
  • przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów remontowo-modernizacyjnych;
  • monitorowanie stanu technicznego urządzeń i instalacji;
  • prowadzenie rejestru zdarzeń i dyspozycji napraw;
  • powiadamianie służb interwencyjnych i serwisów zewnętrznych;
  • opracowanie jednolitych procedur obsługi technicznej obiektu.


 
Oferta cenowa na zarządzanie lub administrowanie nieruchomością przygotowywana jest indywidualnie po zapoznaniu się z nieruchomością oraz oczekiwaniami jej właścicieli.

W tym celu zapraszamy do kontaktu.